poniedziałek, 11 maja 2015

Moje dawne testowania:D





Moje najdawniejsze testowania:D Oj działo się:D


Testowanie wkładek laktacyjnych Canpol Babies
Bardzo się przydały, bo chwilę po otrzymaniu ich zostałam mamą. Idealnie pasowały do biustonosza, nie przemakały. Jedynym minusem był słabo trzymający klej przez co wkładki po prostu się zwijały..


Kampania Playboy ze Streetcom.. Uwielbiam ich zapachy.Od razu skradły moje serca. Wspaniale pachną, do tego na długo nawilżają nasze ciało:D



Kampania Somersby ze Streetcom… Ten smak prosto z jabłkowego sadu onieśmiela.. Pyszny smak, zarówno dla Pań jak i Panów. Idealny do obiadu, na imprezę, dla każdego.


Lirene kosmetyki z serii „Będę mamą” niestety długo nie posłużyły mi, bo doszły jak już urodziłam synka, ale z samego zapachu i właściwości godne polecenia. Później przekazałam koleżance,której z kolei się przydały i bardzo sobie chwaliła.


Kampania Ballantine’s Brasil ze Streetcom. Dla tych,którzy uwielbiają mocniejsze trunki,lecz nie lubią tradycyjnych Whisky..W gronie znajomych spożywany nadaje rozmowie niekończące się tematy. Pyszne whisky z nutą limonki, godne polecenia.

Kapsułki Vizir z projektu na trnd Dzięki tym kapsułkom możesz zapomnieć, że nasypiesz za dużo lub za mało detergentu..Koniec z dawkowaniem:D Świetny produkt, a jego użycie jest dziecinnie proste:D





Le Petit Marseillais z Rekomendujto. To właśnie ich zapach sprawił, że podczas kąpieli mogłam odpłynąć i zrelaksować się.Delikatny żel do mycia z nutą pomarańczy delikatnie odpręża nasze ciało a migdałowy balsam pobudza nasze zmysły.. Niestety zapach długo utrzymuje się tylko w łazience, na skórze już po pół godziny nie było go czuć… Jednak do codziennej kąpieli i relaksu bardzo polecam..


Płyn do prania Vizir z testmetoo.. Jak dla mnie kapsułki są lepsze od płynu. Płyn pierze w miarę dokładnie lecz plamy z białych tkanin z flamastra,które schodziły przy kapsułkach, tym razem się nie sprały. Zaletami płynu jest to, że można go używać do tkanin białych jak i kolorowych, jest wydajny i ma śliczny zapach, który bardzo długo się utrzymuje nawet po wyschnięciu ubrań.



Prezerwatywy Skyn z rozdania u  Pani Sajson :)Pierwsze wrażenie??? Ładne opakowanie;D po otwarciu dziwny białawy kolor, nie fajne w dotyku i zapach zalatuje do kiszonej kapusty;D tak, tak też się zdziwiłam, że prezerwatywa może tak pachnieć;d No i teraz najważniejsze… Faktycznie lepsze odczucia podczas sedna sprawy:P Cena uważam,że jest adekwatna do samego produktu. I bardzo bym poleciła znajomym, którzy chcą mieć wyraźniejsze odczucia  podczas bliskości z drugą osobą mimo zapachu:D





Kampania Tesco z talkmarketing..Bardzo udana kampania mnóstwo produktów do wypróbowania.


Lycamobile startery kampania Streetcom, moim zdaniem nie udana.Nikt za granicą nie chciał zmieniać numeru tylko dla darmowych rozmów, bo każdy kto tam jest ma swoje taryfy już z ulgami i  się to nie opłacało.



Testowanie szczoteczki Oral-B z trnd było dla mnie mega wyzwaniem a zarazem mega przyjemnością. Do tej pory jej używam, choć nie zawsze bo moim słabym zębom muszę dawać odpoczynek i co razu zmieniać szczoteczkę elektryczną na manualną. Ale oczywiście polecam szczoteczkę elektryczną Oral-B


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz