niedziela, 7 czerwca 2015

Kampania Zalando z trnd

No i się udało:)

Gratulacje - zostałaś wybrana do udziału w projekcie Zalando!

Z ogromną radością chcielibyśmy powitać Cię w gronie 5 000 kobiet, które przez kolejne 6 tygodni wezmą udział w modowo-zakupowym projekcie Zalando.
Zostałaś wybrana, ponieważ doskonale spełniasz kryteria marki Zalando, a Twoje zgłoszenie przekonało nas, że Twoja aktywność w projekcie wpłynie na jego sukces!
Kampania z Zalando na trnd.pl

W tym projekcie 5 000 partnerek trnd będzie mogło zainspirować i bawić się modą robić zakupy w sklepie internetowym Zalando. W zestawie projektu znajdą się:


Dla Mnie:
  • 1 bon upominkowy o wartości 100 zł do wykorzystania na zakup jednego lub większej ilości produktow na zalando.pl,
  • Przewodnik projektu,
  • Książeczka "Twoje badanie opinii".
Do podarowania:
  • 25 kuponów dla Twoich przyjaciół ze zniżką 20% do wykorzystania na zrobienie pierwszych zakupów w sklepie internetowym Zalando (zniżka tylko dla nowych klientów). Rabat obowiązuje na zakup jednego lub większej ilości produktów na zalando.pl, bez określonej minimalnej kwoty zamówienia, z maksymalną kwotą zamówienia: 1 500 zł,
  • 75 kuponów dla znajomych Twoich przyjaciół (po 3 dla każdego) ze zniżką 15% do wykorzystania na zakup jednego lub większej ilości produktów na zalando.pl, bez określonej minimalnej kwoty zamówienia, z maksymalną kwotą zamówienia: 1 000 zł.
W tym projekcie zależy nam na tym, aby:
...zrobić zakupy w sklepie internetowym z wykorzystaniem kuponów,
...podzielić się doświadczeniami zakupowymi na blogu projektu,
...przekazać szczerą opinię w trzech ankietach w trakcie trwania projektu,
...zostać ekspertką zakupów w sklepie internetowym Zalando, a wiedzę przekazać przyjaciółkom, koleżankom i znajomym i obdarować ich kuponami zniżkowymi,
...zebrać jak najwięcej raportów z przeprowadzonych rozmów o sklepie internetowym Zalando oraz wypełnionych arkuszy „Twojego badania opinii”, aby dowiedzieć się, co nasze przyjaciółki i znajomi sądzą o zakupach na zalando.pl.

Rabaty już prawie rozdane, zakupy pewnie dojadą 08.06:)

No i dojechały. Jestem bardzo zadowolona..



 Paczuszka świetnie zapakowana. A w środku.... Coś dla mnie:D Nie mogłam się zdecydować, chciałam coś kupić mężowi i dzieciakom, ale mężuś stwierdził, że zawsze tylko myślę o nich to tym razem żebym wybrała coś dla siebie:D

Anna Field Baleriny - black/neon yellow

 Bałam się trochę wybory rozmiaru no ale zaryzykowałam. Na szczęście trafiłam, ale nawet jakby się nie udało mam 100 dni na zwrot, z przesyłką gratis. Nawet pudełko jest przystosowane do zwrotu razem z wydrukowanym już listem przewozowym.

CALANDO ZEBRA - Szlafrok - multicoloured

Idealny szlafroczek krótki:D Tak bardzo mi się spodobał, ze musiałam go mieć:D


Anna Field Szalik komin - nude/black

No i szaliczek/komin/chusta czy jak kto woli. Idealny na jesienno/wiosenne dni:D


Myślę, że kampania w trnd marki Zalando zasługuje na miłą opinię. Kampania trafiona w dziesiątkę.
Mimo iż ciężko było na początku na sklepie Zalando, po chwili się już odnalazłam, ceny produktów? Przerażające na pierwszy rzut oka, ale po głębszym przestudiowaniu strony nie są aż takie złe. Dużo osób niestety od razu wkłada sklepy internetowe do "jednego wora" , bo wolą przymierzyć. Ale w Zalando można przymierzyć w domu, przed własnym lustrem, rodziną, przyjaciółką, doradzą a jak się nie spodoba można za darmo spakować odesłać w ciągu 100 dni i otrzymać zwrot pieniążków lub wymianę na inny towar czy rozmiar, więc możliwość ta daje baaardzo dużo plusów.

Bardzo gorąco zachęcam do zakupów w sklepie Zalando, sama pewnie jeszcze tam wrócę, bo już mam kilka upatrzonych ciuszków i buciki:D

A jeśli ktoś chciałby zniżki (jeszcze kilka zostało) to zapraszam przez kontakt mail izaaa898989@wp.pl lub poprzez fb https://www.facebook.com/izabela.dziobak


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz