środa, 21 grudnia 2016

Podziękowanie za zaangażowanie podczas kampani Ambasadorskich Le Petit Marseillais

Taka paczka to skarb. Nie spodziewałam się, że Le Petit Marseillais obdarzy mnie takim prezentem na same święta 🎄.  A w paczce...
Pielęgnujący krem do mycia NAWILŻANIE, który zawiera algi morskie i białą glinkę.

Oraz Balsam do ciała ODŻYWIANIE,  do bardzo suchej skóry,  który zawiera algi morskie i oligoelementy.  

Bardzo, ale to bardzo jestem zadowolona z takich prezentów :)

Dziękuję bardzo za paczuszkę i docenianie mnie jako #AmbasadorkaLPM kosmetyki pielęgnującej linii z morskimi składnikami mają zapach idealny,  coś ala zapach wakacji unoszący się nad morzem i mojej ulubionej perfumy <3 nie mogę się doczekać kiedy wskoczę pod prysznic razem z 
#LePetitMarseillais i #rytualmorskiejpielegnacji

Już po testowaniu... Te kosmetyki podbiły moja duszę i serce.. Moja skóra jest bardzo odżywiona i mięciutka. Bardzo polecam te kosmetyki nie tylko z tej serii choc póki co w tej jestem zakochana <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz