Krok 1 - Włóż kapsułkę do bębna pralki. 
Dzięki innowacyjnej formie kapsułki do prania z rozpuszczalną otoczką nie musisz już więcej dozować środków do prania. Jedna mała kapsułka wypierze aż 5 kg ubrań.
Krok 2 - Włóż ubrania i poczekaj na efekt "3w1"
Krok 3 - Dodaj płyn do płukania lub perełki zapachowe Lenor 
Perełki zapachowe Lenor Unstoppables to świetne rozwiązanie do ubrań sporotwych, zaś płyn Lenor nada Twoim ubraniom dodatkowej miękkości.
Nastaw pranie jak zwykle.
Teraz możesz się cieszyć czystym i świeżym praniem :) 
Kapsułki Vizir są niezwykle łatwe w użyciu, koniec z odmierzaniem detergentu, rozsypywaniem proszku itp. Kapsułki vizir 3w1 świetnie pachną, ciuchy wyprane są czyste, pachnące i śnieżnobiałe. Zapach prania unosi się w całym mieszkaniu :) 
Paczka z kapsułkami doszła bardzo szybko, co w niej zastałem? Wszystko to co było opisane na platformie:) 

Pierwsze co to musiałem otworzyć pudełko i powąchać sobie jak pachną kapsułki :) Gdy stwierdziłem, że zapach jest super , poszedłem nastawić pranie. Z kapsułkami nie ma zabawy jak ze zwykłymi detergentami, rach ciach i po sprawie, pranie nastawione. Kiedy je wyciągnąłem mogłem stwierdzić , że jest czyste, pachnące bardziej niż same kapsułki w opakowaniu, no i przede wszystkim bije od nich blask , jak od nowości :)

Kapsułki rozdałem znajomym, rodzinie a nawet sąsiadom :) Wszyscy jednogłośnie oznajmili, że są ta najlepsze kapsułki jakich kiedykolwiek używali. Prali już nie raz w vizir kapsułkach, ale jak stwierdzili tą firma robi postępy, pranie jest zadowalająco czyste, pachnące.