poniedziałek, 26 października 2015

Odkryj konturowanie zaawansowane z Sephora i Buzzaar:)

Tym razem testowaliśmy usługę makijażu prosto z Hollywood – konturowania zaawansowanego – w perfumeriach Sephora.

W swoim zestawie powitalnym otrzymałam;

- zaproszenie na bezpłatną usługę konturowania zaawansowanego w Sephora dla mnie i 5 moich przyjaciółek - każde o wartości 49zł
- 1 produkt z gamy akcesoriów oraz profesjonalnych kosmetyków do konturowania Sephora - gąbeczkę
- voucher uprawniający do zakupów - 20% w perfumeriach Sephora dla każdej z nas:)

Jest to mój pierwszy udział w kampanii z buzzaar.eu lecz jaki owocny. Koleżanki jak i ja zadowolone. W Sephora miłe Panie, które tłumaczyły zasady konturowania krok po kroku, dobierają odpowiednie kosmetyki do koloru i rodzaju cery, odpowiadały na zadawane przez nas pytania, rozganiały wątpliwości. Wyniosłyśmy dużo przydatnych porad:) Konturowanie bardzo przyjemnie przebiegało, koleżanki zadowolone, to najważniejsze.

Niestety nie mogę wstawić zdjęć więc zapraszam na moją stronkę, tam obejrzycie zdjęcia z przebiegu konturowania:)             >>>>>>>>> kliknij <<<<<<<<<<<<


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz