poniedziałek, 22 lutego 2016

Testujemy smalczyk w 100% roślinny Smakowita Pajda ze Streetcom

Z racji, że nie mogłam jakiś czas dodawać zdjęć do bloga były tu pustki.. Lecz ja nie próżnowałam:) 

Tak więc zapraszam do czytania kolejnych relacji z moich testowań i nie tylko:)

Pierwszą kampanią, którą opiszę będzie kampania ze Streetcom i smalczykiem roślinnym Smakowita Pajda.

15 lutego otrzymałam maila, że dostałam się do kampanii. wcześniej wiadomo ankiety, grafiki, strefa wiedzy o smalczyku, test itp:) 17 lutego o dziwo paczuszka już u mnie była:) A oto jej zawartość;




 Całość ładnie zapakowana w pudełeczko opisane 
"Paczka Ambasadora smalczyk roślinny Smakowita Pajda"



A w środku 18 opakowań smalczyku 17 Smakowitych wariantów
 "z cebulką i jabłkiem"
oraz 1 "z ziołami ogrodowymi"


Smakowita Pajda to w 100% smalczyk roślinny, który nie zawiera konserwantów. Jest idealny do chleba, doskonały do smażenia i jako okrasa do dań.. Przepisy możecie znaleźć tutaj

Naszym pierwszym daniem ze smalczykiem roślinnym Smakowita Pajda były pierożki ruskie okraszone właśnie smalczykiem z cebulką i jabłkiem. Chrupiące skwareczki, pyszny, zdrowy smalczyk dodały pierogom właśnie takiego smaku jakiego oczekiwaliśmy nie obciążając naszych żołądków. 



Smalczyk jest idealny do chlebka, co również u nas się potwierdziło. Pomidorek dodał tylko jeszcze więcej smaku :) 


Moi znajomi z niechęcią i niedowierzaniem patrzyli na mnie, gdy mówiłam o smalczyku w 100% roślinnym bez konserwantów. Jednak po skosztowaniu nie mogli oprzeć się jego smaku:)

Polecam w zupełności smalczyk roślinny Smakowita Pajda wszystkim moim czytelnikom:) Pozdrawiam, zapraszam do korzystania ze strony Streetcom i udziału w ich kampaniach a niedługo kolejne wpisy z zaległościami:) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz