czwartek, 9 lutego 2017

"60 eksperymentów " Delphine Grinberg - wygrana z Animos

W styczniu zawzięcie walczyliśmy o nagrodę aktywności na fanpage'u księgarni Animos. Tak zawzięcie, że udało się wygrać coś dla moich pociech i nie tylko;)
Walka była zawzięta, ale warto było. Już kilka dni po ogłoszeniu mnie najaktywniejszym fanem nagroda była już u nas;) A oto ona...

Oprócz wygranej książki Delphine'a Grinberg'a "60 eksperymentów" były również gratisy.. Duża kolorowanka, kredki świecowe i uniwersalne pokrywki ochronne na otwarte puszki:) Sama sie zdziwiłam,nie podejrzewałam że prezent będzie taki "bogaty" .

Sama książka to super zajęcie i zabawa na wspólne, rodzinne weekendy, na spotkanie z przyjaciółmi czy samotne wieczory.

Najbardziej synom spodobał się pomysł z podniesieniem taty;) Jeszcze go nie wypróbowali, bo musimy się wybrac na basen ale to będzie świetna zabawa;)


Książka ta zawiera mnóstwo fajnych eksperymentów, doświadczeń, porad i zabaw;) oto niektóre z nich 

 Bardzo fajne iluzje...
 Zabawy ...

A nawet produkowanie cukierków;)

Zapraszam na stronę księgarni Animos, do polubienia ich fp a także do zakupów:) Sama z chęcią skorzystam już niedługo, gdyż widziałam, że można tam kupić wodne kolorowanki takie jak sama miałam w dzieciństwie i wiele innych przydatnych książeczek;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz