czwartek, 9 lutego 2017

Taka miła niespodzianka w skrzynce pocztowej...

Napisałam maila do kilku firm o próbki ich produktów. Jedna Pani odpisała od razu bym podała adres do wysyłki;) i oto próbki
do nas dotarły, wiec trzeba się wybrać do solarium  popróbować...

A w przesyłce znalazłam:



1 katalog produktów i 1 ulotkę z produktami tej serii
-Tingle Bronzer do ciała i trudno opalających się nóg z efektem anti-aging (15ml) Tropical Fruits
-Hipoalergiczny intensyfikator opalania z nawilżającym aloesem i przeciwstarzeniowym kompleksem Matrixyl (15ml)
-Przyspieszacz opalania z ochroną tatuaży Color Shield Complex (15ml) TEN ZACIEKAWIŁ MNIE NAJBARDZIEJ <3
-Silny bronzer do opalania ciała (15ml) Strawberry&Maracuya
-Intensywny bronzer do opalania (5ml) Pineaple&Mango
-Oszałamiający bronzer z wyciągiem z konopii indyjskich (5ml) Strawberry&Vanilla
-Czekoladowy bronzer do opalania z masłem kakaowym (5ml) ChocoRaspberry
-Brązujący przyspieszacz opalania (5ml) Orange&Pineapple

Także przesyłka spora:) Zobaczymy jak te produkty sprawdzą się w użytkowaniu;)

Jeśli jesteś zainteresowana/ny zakupem, bądź otrzymaniem próbek zapraszam do kontaktu poprzez moją stronę na facebooku, bardzo chętnie wymienię się informacją za inny kontakt do próbek;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz