niedziela, 14 maja 2017

Zdrowe Oczy- żel ze świetlikiem i kolagenem firmy GORVITA 20ml - współpraca z Credo PR

Zdrowe Oczy- żel ze świetlikiem i kolagenem firmy GORVITA 20ml -
odżywcze serum pod oczy i na powieki. Preparat polecany do codziennej pielęgnacji. Łagodzi podrażnienia i obrzęki wywołane przemęczeniem i czynnikami zewnętrznymi. Usuwa objawy świądu i pieczenia oczu spowodowanych nadmiernym przemęczeniem. Kolagen i kwas hialuronowy zawarte w żelu hamują rozkład włókien kolagenowych w skórze, wnikając głęboko w jej strukturę powodują długotrwałą redukcję zmarszczek. Do łagodzenia obrzęków oraz uczucia zmęczenia i pieczenia oczu przyczyniają się także wyciągi ziołowe z zielonej herbaty, oczaru wirginijskiego, chabru bławatka i babki lancetowatej wzbogacone naturalną allantoiną i D-panthenolem.

Z tego serum jestem chyba najbardziej zadowolona. Bardzo często mam problem ze zmęczonymi oczami. Powieki mam ciężkie i nie jest mi z tym dobrze. Odkąd używam serum już nie wiem co to ciężka powieka. Ten produkt działa na moje oczy jak jakiś cud. Jakby regenerował wszystkie siły, które "podtrzymują" moje powieki ;) jestem z niego baaardzo zadowolona i na pewno nie skończy się to na zużyciu tylko tej tubki, bo dzięki niemu mogę normalnie funkcjonować:) 

Dziękuję Panu Tomaszowi i agencji Credo PR za współpracę ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz