poniedziałek, 1 maja 2017

Fotoobraz od Saal Digital - recenzja.

Jak już wcześniej pisałam firma Saal Digital firma oferująca szeroki wachlarz profesjonalnych fotoproduktów.
                       www.saal-digital.pl


Można zamówić tam pięknie wykonane odbitki, plakaty, fotokalendarze, fotokartki, fotoksiążki i fotoobrazy.
Tym razem miałam możliwość przetestowania fotoobrazu. Obraz ten zaprojektowałam przy użyciu aplikacji Saal Design

Saal Digital oferuje dużo możliwości indywidualizowania fotoobrazów. Oprócz możliwości wyboru formatów standardowych oferują także powierzchnię pleksi (szkło akrylowe), Dibond, Dibond Butlerfinish i płytę PVC.


Ja wybrałam fotoobraz na płótnie i drewnianej blejtramie o grubości 20mm i wymiarach 40x60 cm. Obraz jest solidnie wykonany, porządnie naciągnięty do tego w zestawie z fotoobrazem otrzymałam kliny, które są stosowane od wewnętrznej strony blejtramy do pomocy przy regulowaniu naprężenia płótna. 

Niestety moje zdjęcie było robione telefonem i to przednim aparatem, więc grafika zdjęcia nie jest najlepsza, ale Saal Digital zrobił co mógł, by obraz wyglądał świetnie.

Mamy już porównanie z obrazem robionym na miejscu u fotografa i oba są ekstra. Wiadomo, że gdyby zdjęcie było robione profesjonalnym aparatem obraz byłby już całkiem super. 

Dziękuję za możliwość testowania Saal Digital, a Was moi drodzy czytelnicy zapraszam do zamówień i skorzystania z rabatu >>> http://www.saal-digital.pl/fotoobrazy/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz