środa, 26 kwietnia 2017

Fotoksiążka od Saal Digital Polska - recenzja

Firma Saal Digital to firma oferująca szeroki wachlarz profesjonalnych fotoproduktów .
www.saal-digital.pl
www.saal-digital.pl


Można zamówić tam pięknie wykonane odbitki, plakaty, fotokalendarze, fotokartki, fotoksiążki i fotoobrazy.


Udało mi się otrzymać bon na zrobienie fotoksiążki i w pełni go wykorzystałam.


Książkę tę łatwo zaprojektowałam z aplikacją Saal Design. Można oczywiście zaprojektować książkę swoim własnym programem, ale ten akurat ma do wyboru wiele korzystnych funkcji i dodatków. Dobierać można dowolne układy stron, tło, ilość zdjęć na stronie, ilość stron w książce, styl okładki, teksty i oczywiście swoje zdjęcia - i tu również jest wybór czy strony ze zdjęciami mają być błyszczące, czy matowe. Co jest fajne -przy zamówieniu książki jako prezent- fotoksiążkę można zamówić w takim prezentowym opakowaniu.

Ja zamówiłam fotoksiążkę z 4 grubymi kartkami (8 stron ze zdjęciami, plus na przodzie i tyle okładki), gdzie na każdej ze stron umieściłam zdjęcia z naszych zeszłorocznych wakacji. Również na miękkiej okładce dodałam zdjęcia, z napisem na przodzie i z tyłu końcowe zdjęcia z widoku na morze. Jakość wykonania jest bardzo dobra, wyraźne kolory, wszystko widać - porządnie dopracowane.

Fotoksiążka zamówiona doszła bardzo szybko, kurierem, porządnie zapakowana, zabezpieczona przed uszkodzeniem.

Płatność za zamówienie szybko można wykonać poprzez płatność kartą kredytową Visa lub MastrCard oraz poprzez serwis PayPal.

Cena takich fotoksiążek w Saal Digital nie jest wygórowana a pamiątka fajna na długie lata. Myślę, że jeszcze nie raz skorzystam z usług Saal Digital :)

Zapraszam na stronę http://www.saal-digital.pl i na fp https://www.facebook.com/saal.digital.polska/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz