środa, 19 kwietnia 2017

Nopalinia Max - testowanie z Tea Rebels - Prawdziwe oceny osób testujących:)

Jak na pewno pamiętacie nie tak dawno mieliśmy okazję przetestować suplement diety Nopalinia Max www.nopalinia.pl
Zorganizowałam konkurs - rozdanie, w którym zwyciężczynie otrzymały pełnowartościowy produkt Nopalinia Max 500g. Testerek było wybranych 14, plus mój mąż:)





Nopalinia Max to naturalny suplement WSPOMAGAJĄCY odchudzanie i metabolizm oraz wspierający kontrolę apetytu. Nie jest to magiczny proszek, od którego schudniemy - nic nie robiąc w tym kierunku. Stosując suplement diety Nopalinia Max trzeba pamiętać o regularnej diecie oraz aktywności fizycznej, bez tego nasze kg dalej będą stać w miejscu.

W składzie Nopalinii Max znajdziemy odtłuszczone nasiona lnu, otręby owsiane i pszenne, źdźbła młodego jęczmienia, łuski nasion babki jajowatej, łodyga kaktusa – opuncji figowej, oraz nasiona babki płesznik.

Jak stosować suplement Nopalinia Max?? 

Wystarczy 1 łyżka stołowa na szklankę (250ml) wody, soku lub mleka. Tak rozrobiony proszek odstawiamy na 5-30minut, by ładnie napęczniał - po tym czasie wypijamy. Taką mieszankę pijemy dwa razy dziennie. Trzeba pamiętać, by przy stosowaniu tego suplementu wypijać co najmniej 8 szklanek wody dziennie.

Zasady odchudzania z Nopalinią Max;
  1. NOPALINIA MAX ma za zadanie wspomagać trwałe odchudzanie. Dlatego też nie polecamy drastycznych diet niskoenergetycznych czy diet polegających na wyeliminowaniu istotnych dla organizmu składników z dziennej dawki żywieniowej.
  2. Dieta, którą zastosujesz zależy od Twojej aktywności fizycznej. W zależności od trybu życia zalecamy dietę 1000 kalorii dla osób nieaktywnych fizycznie, 1200 dla średnio aktywnych lub też zrównoważoną dietę 1500 dla osób prowadzących aktywny tryb życia.
  3. Zażywaj Nopalinię Max dwa razy dziennie – optymalnie 15 minut przed śniadaniem i kolacją.
  4. Jedz pięć niewielkich posiłków dziennie z zachowaniem trzygodzinnych odstępów.
  5. Pij minimum osiem szklanek wody dziennie.
  6. Waż się codziennie, notuj wyniki.
  7. W miarę możliwości ruszaj się – zalecamy 45 minutowe ćwiczenia o średniej intensywności. W przypadku osób bardziej otyłych ćwiczenia może zastąpić energiczny spacer.
  8. Każdemu zdarzają się chwile słabości – w przypadku naruszenia diety nie przerywaj jej!
  9. Dietę utrzymuj aż do uzyskania pożądanej masy ciała.
  10. Pamiętaj – utrata masy ciała to dopiero połowa sukcesu. Po zakończeniu diety:
  • staraj się zachować dobre nawyki żywieniowe,
  • kaloryczność posiłków zwiększaj stopniowo,
  • po zakończeniu diety zażywaj Nopalinię Max dwa razy dziennie w dawce profilaktycznej.
A oto opinie naszych testerek;) Jeszcze nie wszystkie dotarły, ale będziemy uzupełniać na bieżąco:)

Pani Edyta K. :

-"Jeszcze za wiele nie mogę powiedzieć na temat produktu. Jedynie to, że ciężko było się przełamać i napić :D
Miłe zaskoczenie, ponieważ nie smakuje aż tak źle ;) Mam nadzieje, że po jakimś czasie będę się mogła pochwalić efektami  "

-"W moim przypadku również produkt się sprawdził. Ciężko było się do niego przekonać ponieważ nie smakował czekoladą :) Ale tak serio to z mlekiem jest naprawdę smaczny. Nie wiem jak inne panie, ale ja spijam do cna i zauważyłam różnicę. Zmniejszenie ilości spożywanych posiłków. Dziękuję bardzo sponsorowi za możliwość przetestowania produktu "

Pani  Anna J. 

- "przesyłkę dostałam i testuję 3 dzień już męczę się z piciem :( i żołądkiem"
- " ale walczę dalej ,ból zaczyna się około pół godziny od wypicia i trwa 3 do 4 godz.potem przechodzi"
-"wreszcie mój żołądek chyba się przyzwyczaił już tak nie boli po wypiciu paskudnej mikstury. jak na razie 2 kg mniej regularnie zaczęłam chodzić do łazienki to duży plus. co do smaku to dalej się nie przekonałam i nie przekonam ale efekt super regularność he he jest lżej no i 2 kg w dol ekstra oczywiście dieta u ruch"

Pani Magdalena P.

-" Jak na razie efektów u mnie jeszcze nie widać (mam nadzieję, że to się zmieni). Ale na samym początku nie mogłam się przekonać do wypicia, na szczęście po kilku próbach napisami się i nie było tak źle "
-"podczas stosowania faktycznie przestałam podjadać ale jak staję na wagę to efektów nie widać"

Pani Wercia T.

-"Witam ;). Nopalinia Max testuje ok.2 tyg .Najbardziej lubię w niej to, że na długo dają uczucie sytości i jem o połowę mniej. ;) w smaku ohyda ..zatykam nos i dopiero połykam ;) Zmiany jakie zobaczyłam- poczułam, to na pewno regulacja wypróżnień, likwidacja objawów typu - wzdęcia . efekt oczyszczenia organizmu na pewno czuć. Pozdrawiam "

Pani Anna R.

-"przyznam że nie ciekawie wygląda z wodą i też nie smakuje ale dzisiaj zrobię z mlekiem może będzie lepsze do wypicia:)"

Pani Joanna K.

-:"odkąd zaczęłam stosować jutro mija dwa tygodnie smak do zaakceptowania po kilku pierwszych razach żadnych efektów, tak jak myślałam . Nawet zwiększając aktywność fizyczną"  

Pani Magdalena W.

-"w pierwszym dniu po otwarciu zapach przyjemny delikatny, po zmieszaniu z wodą przypominał lekki bananowy zapach w smaku taki se - raczej mdły ale da się wypić, na drugi dzień....nie wypiłam bo od rana do wieczora walczyłam z bólem głowy i żołądka...co skończyło się na wymiotach...odczekałam znów dzień i powtórka z rozrywki... coś chyba mnie uczula, któryś ze składników..."
-" Dziś mija 2 tygodnie od stosowania Nopalinia Max. Pijąc go z wodą ciężko było go wypić, ale w połączeniu z mlekiem lub sokiem szło łatwiej :) Powstawał nie za gęsty napój łatwy do wypicia - nie było z nim problemu oprócz tolerancji mojego organizmu na niego ( bóle żołądka połączone z bólem głowy - które kończyło się niestety wymiotami - widocznie nie tolerancja na któryś składnik ) - niestety bywa i tak, co poradzić. Nopalinia Max jest fajny bo faktycznie hamuje uczucie głodu i dzięki niemu się nie podjada a nawet wtedy nie myśli co by tu zjeść itp. Fajnie działa na trawienie, wypróżnianie jest częstsze - zwłaszcza rano. Mój test był w kratkę ze względu na pojawiające się dolegliwości. Ale co mogłam to opisałam mimo nietolerancji organizmu."

Pani Pati J.

-" Po tygodniu mogę powiedzieć, że pierwsze dwa dni musiałam się zmuszać do wypicia, ale kwestia przyzwyczajenia i jest dobrze.Pije z wodą, bo jestem zdania, że to najlepsze rozwiązanie😄Gęstość są się przeżyć.Co zaobserwowałam?-brak wzdęć😄😄dla mnie to duży Plus, brak obrzmiałego ciała- może to za sprawą zwiększonej ilości wypijanej wody.Spadek wagi zdrowy, ale przecież to tydzień dopiero.Wypróżnianie jest częstsze, szczególnie rano"   
-" Po dwóch tygodniach stosowania mogę śmiało powiedzieć, że już w ogóle nie przeszkadza mi ani smak ani konsystencja😄Co dla mnie było najważniejsze w przygodzie z Nopalinią?- brak apetytu na słodycze- wcześniej jadłam garściami😄Więc jestem bardzo zadowolona, ale nie tylko to- z początku dużo częściej chodziłam do ubikacji😕Ale z czasem się uregulowało i jest ok😐miałam obawy, że będę tak latać na okrągło jednak przetrwałam😄😄Teraz czuję się lżej, co za tym idzie- lepsze samopoczucie😄Piję już coraz więcej wody w ciągu dnia i w dalszym ciągu brak "opuchnięcia" ciała.Następnym plusem ze stosowania jest brak wzdęć- jest to ważne- bo często zdarza mi się jeść w pośpiechu ( 5 miesięczne bliźniaki w domu inaczej nie pozwalają😉)- no chyba że zjem fasolkę po bretońsku- wtedy nawet to nie pomoże😂😂😂😂Ogólnie jestem bardzo zadowolona" 

Pani Katarzyna Cz. 

-" Po 14 -sto dniowym stosowaniu produktu niestety nie mogę napisać pozytywnej opinii. Na początku stosowania przeszkadzał mi smak oraz konsystencja. Z zapachem nie było problemu był prawie nie wyczuwalny. Niestety próby wypicia produktu kończyły się bólem brzucha I długim uczuciem mdłości. W połączeniu z woda nie dało rady go wypić, jednak z sokami było lepiej. Pomimo wielu negatywów z mojej strony jest jeden plus,a raczej -3kg "

Pani Sylwia O. 

-"Po 14dniach stosowania efektem jest lepsze wypróżnianie żadnych innych nie zaobserwowałam, smak jak dla mnie ok pijałam gorsze w smaku specyfiki. Konsystencja trochę ciężka do wypicia jeśli strasznie napęczniało musiałam dolewać więcej wody żeby wypić. Generalnie przy regularnym stosowaniu i dodatkowej diecie z pewnością kilka kg by spadło. Po wypiciu czułam się syta bardzo. Jak dla mnie jest na plus."  

Pani Aleksandra J.-R.

-" Czas i na moja recenzje.co wiec zaobserwowałam,smak do przeżycia jednak ja piłam z mlekiem;-) co zauważyłam; daje fajne uczucie sytości, ale pomimo to żadnego kilograma nie zgubiłam:-/ tak jak poprzedniczki wypróżnianie nieco bardziej regularne i to ot tyle z efektów , skutków ubocznych nie zauważyłam, więc można polecić. Może przy dłuższym stosowaniu i włączeniu diety kilogramów by ubyło " 

Pani Paulina Z.

-"Smak dało się przeżyć ale pijąc z sokiem. W moim przypadku nie ubyło żadnych kg ale nie mam ochoty w ogóle na słodycze. Częściej chodzę do toalety. Pije dopiero 10 dzień bo przez choroby nie mogłam wcześniej zacząć. Na pewno będę kontynuować i na koniec dodam kolejną recenzję." 

Opinia męża:

-" Z mlekiem było za tłuste, z wodą ani tyle nie dało się wypić, ale z sokiem było nawet do wypicia. Suplement faktycznie działa, 3-4 h po wypiciu szklanki  nie czułem głodu a i później apetyt był słabszy niż zwykle. "
-" po 14 dniowym stosowaniu ubyło mi około 4kg, więc suplement zdał egzamin, jednak ze względu na jego smak nie będę zainteresowany kontynuacją kuracją odchudzającą tym suplementem, ale jak komuś smak nie przeszkadza to polecam w 100%" 
 
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz