poniedziałek, 24 kwietnia 2017

Zróbmy coś dla dzieci - Dzień Dziecka z moim blogiem part. 1

Wszyscy byliśmy dziećmi i każdy prezent, niespodzianka, zabawa nas cieszyły. Dlatego pomyślałam o tej akcji dla dzieciaczków:)




 Mianowicie, chcę by w ten dzień na buziach naszych szkolnych i przedszkolnych pociech pojawił się uśmiech:) Gdy widzę jak moje dzieci pracują nad sobą, aby być tymi dobrymi uczniami/przedszkolakami codziennie chciałabym im to wynagradzać. Wiadomo każdy ma złe dni, w które ma wszystkiego dość,  więc nawet jeśli któremuś coś nie wyjdzie nie trzeba się złościć;)


Wiem, że nie zadowolę wszystkich dzieciaczków, ale może choć niektóre będą szczęśliwe a moje serce będzie rosło z dumy z każdym takim wyrazem ich twarzyczek.

Akcją, którą chcę przeprowadzić będą konkursy i zabawy dla dzieci a nagrody będą ode mnie i w dużej mierze od sponsorów:)


Pierwsza paczuszka już do nas dotarła, mimo że jeszcze ponad miesiąc, ale chcę wszystko przygotować, wiedzieć na ile konkursów mogę sobie pozwolić i jakie paczuszki przygotować dzieciom. Chciałabym, by takich firm znalazło się więcej bym mogła jak najwięcej tych małych istot uszczęśliwić.

Dziś chciałabym podziękować firmie Alexander za taką super przesyłkę:)

Zapraszam również na fan page https://www.facebook.com/Alexandergryizabawki/?fref=ts , gdzie w każdy piątek organizowne są konkursy ze świetnymi nagrodami :)

Kolejne wpisy (mam nadzieję) będą wraz z innymi paczuszkami, a na koniec zdjęcia z przekazania nagród/gadżetów:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz