wtorek, 11 kwietnia 2017

Wygrana u Darmowe Gadżety Eli - konkurs na fb

Na stronie Darmowe Gadżety Eli <<<klik, był zorganizowany konkurs, w którym wzięłam udział. Do wygrania było dużo różnych gadżetów...







Jaka była moja radość, kiedy zostały ogłoszone wyniki i dowiedziałam się, że komputer wylosował właśnie mnie... Skakałam prawie do sufitu ;)


Szybciutko paczka do mnie dotarła a w niej wszystko co na zdjeciu (przepraszam za jakość, zdjęcia robione tel wieczorem)


Moi synowie szybciutko podzielili się między sobą naszą wygraną, ale i dla mnie i męża coś się ostało.. Mąż się ucieszył z pendrive ale nie mógł uwierzyć jak w takiej małej "rzeczy" może mieścić się 8gb pamięci..

Dziękujemy bardzo serdecznie za wygraną i polecamy stronę Darmowe Gadżety Eli oczywiście ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz