sobota, 9 lipca 2016

Kampania streetcom i somersby u męża:)

Jak zawsze streetcom ma świetne kampanie. Tym razem szczęście uśmiechnęło się do męża.
Jako, że ja już kiedyś testowałąm piwko Somersby razem ze streetcom dałam szansę innym. Nie wiedziałam nawet, że mój mąż zgłosił chęć testowania. Dopiero, któregoś dnia mąż woła mnie do pokoju ; "mysza szybko choć coś zobacz..." patrzę co się dzieje, a Mój ukochany właśnie dostał maila, ze zakwalifikował się do kampani Somersby. Bardzo się ucieszył, gdyż zarejestrowany w streetcom był już około 2 lat, a to dopiero jego pierwsza kampania.



Paczuszka dotarła w ekspresowym tempie:) Pierwszym obdarowanym został oczywiście kurier:) Bardzo się ucieszył mimo , że tego dnia miał jeszcze dużo pracy, ale mówił, że na pewno wieczorkiem z żoną się napiją piwka:) 
 
Tak wyglądała paczuszka męża z Somersby od streetcom. Mnóstwo osób obdarował, a jaką miał przy tym radochę:) Mam nadzieję, że da się wkręcić tak jak ja i nie będzie to jego ostatnia kampania:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz