sobota, 9 lipca 2016

Testowanie perełek Lenor Un stoppables

Gdzieś, kiedyś zgłosiłam się nie licząc na dostanie się akurat do 100 testujących osób perełek zapachowych Lenor Un stoppables z Cosmopolitan.. 
A jednak szczęście się uśmiechnęło :) . Jakie było moje zaskoczenie, gdy przeczytałam maila:)





#‎Lenor‬ ‪#‎lenorunstoppables‬ ‪#‎Cosmo‬
Perełki przerosły moje oczekiwania, do pierwszego prania dałam 1/3 nakrętki i już miałam się zawieść, gdy oglądnęłam reklamę perełek i zobaczyłam, że Pani wsypuje więcej jak pół nakrętki. Następne pranie już było jak z reklamy i od tamtej pory mojego mieszkania nie opuszcza przyjemny słodki zapach. Jestem mega zaskoczona, szczęśliwa, że mogłam przetestować i odkryć moc perełek Lenor Unstoppables i ich świeżości. Polecam każdemu kto jeszcze nie miał okazji zrobić prania z tymi perełkami

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz