sobota, 9 lipca 2016

Rekomendujto.pl i Colour Catcher

I tu będzie dużo pisania co za tym idzie dużo czytania:) Miłej lekturki:) I proszę, przeczytajcie do samego końca:)



Najbardziej aktywna z moich ostatnich kampanii to testowanie chusteczek #zlapkolor Colour Catcher z Rekomendujto.pl 



Zgłoszenie do testowania zgłosiłam ja i mąż.

 Oboje się dostaliśmy, lecz mąż ma "chłopską" paczkę tylko dla siebie a ja mam do dzielenia się ze znajomymi i tymi mniej też:)
Nasze przesyłki dotarły kiedy nas nie było, bo się wakacjowaliśmy:)

                                                       moja paczuszka z Colour Catcher

                                                       męża paczuszka z Colour Catcher


 Ale na szczęście odebrane były przez teściową i gdy tylko wróciliśmy zaczęło się testowanie:) Oczywiście teściowa za odebranie paczuszek też otrzymała swoją "chusteczkę":)


Kampania bardzo trafna nawet do pory roku, kiedy to właśnie ubieramy się najbardziej kolorowo, czy nawet malujemy paznokcie pod kolor ubrań:) Fajnie, gdyby kolory naszych ciuszków były tak efektywne jak te, które dopiero nałożyłyśmy na paznokcie. Z chusteczkami Colour Catcher jest to możliwe.


Powiem Wam szczerze, że nie wierzyłam w ich "magiczną" moc. Ale przekonałam się już po pierwszym praniu samych białych ciuszków, gdyż zrobiły się one naprawdę bielsze:) 

Po tym fakcie postanowiłam bardziej zaufać chusteczkom i wrzuciłam z białymi ciuszkami , czerwoną koszulkę męża. Prawie się modliłam, żeby się tylko udało:) 

Jakie było moje zdziwienie (choć przecież wiedziałam, że chusteczki tak działają) kiedy wyciągnęłam białe pranie nadal białe (troszkę bielsze) , czerwoną koszulkę i ..... chusteczkę w kolorze brudnego różu :-o

Tak, tak. Tu na zdjęciu sucha chusteczka (biała)nie użyta i chusteczka (różowa) z prania białych ciuszków i czerwonej koszulki. Jakie szczęście, że wyłapała kolor, bo inaczej moi chłopcy chodzili by w różowych koszulkach:)

Więc takim oto sposobem potwierdzam działanie chusteczek. Wyłapują one kolor, przyciągają brud jak magnes oraz nadają odzieży pierwotnego (wyrazistego) koloru, nie ważne czy to biały ciuszek czy kolorowy i tak moje ubrania są po prostu ładniejsze.

P.S. Może jakiś konkurs lub rozdanie zrobimy?? Byłby ktoś chętny na chusteczki??

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz