sobota, 9 lipca 2016

Moje ostatnie próbki:)

Może rzadko ostatnio bywam na blogu, ale mam nadzieję, że jesteście w stanie mi wybaczyć:)

W ostatnim czasie
jakoś nie miałam szczęścia do testowań , wygranych czy nawet próbek. Moja dobra passa trwa znów od kilku tygodni. Oto kilka ostatnich próbek:)

                                                                      Z portalu

                                           KLIKNIJ >>>      everydayme       >>>KLIKNIJ
 
               doszły próbki perełek zapachowych Lenor Unstoppables oraz kapsułki Vizir Go Pods:)


                                                                          Ze strony 
                                            KLIKNIJ>>>   darmowy_starter    <<<KLIKNIJ

                                                      dotarły do nas startery Red Bull


                                                                         i ze strony
                                                     KLIKNIJ>>>  SURF  >>>KLIKNIJ

                                                      próbka płynu do prania Surf color
   W dalszym ciągu można zamawiać, więc zapraszam do odwiedzania stron w w/w linkach:) 

P.S. Dajcie znać jak próbki dotrą i do Was:) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz