sobota, 9 lipca 2016

Ostatnie moje wygrane:)

CongeePl      na swoim fp zrobiło konkurs:) Jako, że moje dzieci lubią bańki do dmuchania, ciągle je kupujemy, stwierdziłam, ze fajnie było by je wygrać :) Napisałam więc
wierszyk :)

Ku mojemu zdziwieniu właśnie mój wierszyk spodobał się Jury konkursu:) 
 
 
 I takim sposobem wygrałam  chłopakom bańki i zapas płynu do ich robienia:) Radość dzieci niesamowita:) 


Udział w drugim konkursie a właściwie rozdaniu na stronie Hokus Pokus Gastrobar wzięłam nie licząc na wygraną, gdyż kiedyś już próbowałam i się nie udało:) I znów ku memu zaskoczeniu i poinformowaniu mnie przez koleżankę ujrzałam swoje nazwisko:)

 Ale, że są wakacje, dzieciaczki w domku, wszędzie je ze sobą zabieram -
to dogadałyśmy się z Panią menadżer i zamieniłyśmy nagrodę (drinka) na lunch. Poszliśmy w piątek, a że Kacperek uwielbia rybkę to był wniebowzięty:)
                                          wygrany lunch- 2 danie-  rybka, frytki i surówka

             


                                                wygrany lunch - zupka- pomidorowa


                    Oczywiście przy okazji skorzystała ze smacznego jedzonka reszta rodzinki:)

               P.S. Z całym sercem polecamy to miejsce dla rzeszowian a także dla przyjezdnych:) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz