wtorek, 21 marca 2017

Moje ostatnie próbki, gadżety i prezenty :)

Pierwsze próbki dostałam od firmy Babaria. Są to naturalne kosmetyki Hiszpańskie. W zestawie znajdują się:
Szampon Cebulowy, Szampon Czosnkowy, Szampon Vinagre, Odżywka Vinagre, Krem z jadu węża na noc, Żel ze śluzu ślimaka, Serum 9 efektów z róży piżmowej oraz Krem przeciwzmarszczkowy z wyciągiem z aloesu (w sklepie sprzedawany w zestawie z kremem do ciała), torba palstykowa oraz długopis firmowy:)

 
Na próbkach nie ma informacji w j. polskim ale wszystko opisane jest na stronie producenta. Zapraszam na zakupy do sklepu www.babaria-lotar.pl




 15 marca wybrałam się na spotkanie "Świadoma Mama". Niestety musiałam wyjść wcześniej ze względu na szczepienie syna ale i tak co nieco dostałam przed wyjściem:) Spotkanie bardzo fajne, dużo tłumaczą osoby prowadzące, odpowiadają na pytania, ogólnie bardzo miło było, szkoda, że musiałam iść.. ale zdrowie dziecka ważniejsze ;) Na spotkaniu dostałam próbki i gadżety firmy Sylveco, Oillan, Vianek, Stomatologia Makara, Muzyka Bobasa, wodę Mama i ja.




Od testerka-poleca <<<klik otrzymałam takie dobroci przy okazji odwiedzin:)





Smyczkę do telefonu otrzymałam od firmy Athenasoft . Firma ta jest wiodącym na rynku polskim producentem oprogramowania dla budownictwa. Od ponad 15 lat dostarczają systemy informatyczne przeznaczone do kosztorysowania oraz wspomagające zarządzanie procesami inwestycyjnymi. Najbardziej rozpoznawalnymi produktami Athenasoft są programy do kosztorysowania NORMA (Norma Standard, Norma PRO, Norma Expert).

Do tej pory ich klienci zakupili ok. 50 000 tych programów. Korzystają z nich indywidualni kosztorysanci; firmy, takie jak np. Bauholding STRABAG, KGHM Polska Miedź S.A., spółki PKP, Budimex Dromex, Skanska S.A., ELEKTROBUDOWA S.A., Mostostal, Echo Investment, J.W. Construction, Warta S.A.; jednostki sektora publicznego i wiele innych podmiotów.
Oferują także narzędzia informatyczne do wspomagania projektowania CAD Rysunek oraz zestaw programów dla kosztorysantów pod nazwą System Athena.

Ponadto prowadzą i rozwijają serwis www.intercenbud.pl, w ramach którego oferują dostęp do największej ogólnopolskiej bazy cen w budownictwie, zawierającej 100 000 cen



Latarkę, smycz i długopis otrzymałam od firmy  Curver. Firma ta od ponad 60 lat pomaga stylowo i funkcjonalnie układać codzienność. Ich produkty sprawdzą się we wszystkich miejscach, w których organizacja przestrzeni wpływa na komfort oraz na estetykę wnętrz. Przychodzą z pomocą, doradzają, inspirują. Ich produkty pomogą zorganizować Twoją przestrzeń. Dzięki niepowtarzalnej formie i przemyślanym rozwiązaniom stworzą od nowa Twoją sferę prywatności.


Kolejne próbki są to wkładki od Gentle Day®. Głównym celem firmy jest opracowanie i przedstawienie na rynku produktu ekologicznego i naturalnego, wysokojakościowego, przeznaczonego do higieny intymnej kobiet, który dba o zdrowie i daje wyższy poziom komfortu.
 


W czym tkwi moc masek czysta glinka?

W ciągu tygodnia brud, tłuszcz i resztki makijażu gromadzą się na skórze Twojej twarzy. Ponadto, zanieczyszczenia, dym, ogrzewanie, brak snu oraz niedokładne usuwanie makijażu przyczyniają się do pogorszenia stanu Twojej skóry. Po raz pierwszy laboratoria L'Oréal Paris wyselekcjonowały 3 mineralne glinki, tworząc wyjątkową, kremową formułę produktu.
Kaolin
Glinka o wysokiej zawartości krzemianów, która doskonale absorbuje zanieczyszczenia i nadmiar sebum.
Montmorylonit
Glinka niezwykle bogata w minerały pomaga zredukować niedoskonałości.
Ghassoul
Glinka o wysokiej zawartości oligoelementów rozjaśniających skórę. 
 
Maseczki od L'oreal dla mnie i moich przyjaciółek na #detoxparty :)
http://nowosci.lorealparis.pl/maski-czysta-glinka/

1 komentarz: