wtorek, 21 marca 2017

Nozitix Spray do nosa - ocena końcowa:)

Jak już wcześniej pisałam Spray Nozitix polecany jest na ;



* infekcje nosa o podłożu wirusowym, bakteryjnym i alergicznym
* suchość i podrażnienie błony śluzowej nosa
* katar
* nieżyt i stan zapalny nosa

Co bardzo mnie zaciekawiło a i spodobało się jest on dla dzieci od 3go roku życia (po 24msc) jak i również dla dorosłych;) Dzięki naturalnym składnikom może być używany nawet 14 dni.

Opakowanie zawiera 200 pojedynczych dawek, które można wykorzystać przed upływem 6 miesięcy od pierwszego użycia. Więc 1 opakowanie powinno wystarczyć na cały sezon :)

Jeden spray powinien być używany przez jedną osobę, lecz gdy ściągniemy końcówkę aplikatora i ją wyparzymy możemy zaaplikować również np. drugiemu dziecku:)

Spray doszedł do nas w sam raz na sezon katarowy.. 
Jako pierwsze w ruch poszły kolorowanka i sówka. Sówka bardzo zainteresowała Krzysia a kolorowankę obkupili w trzech ;) 


Najpierw zrobiliśmy test na kieliszku. Test wyszedł pozytywnie - cała zawartość spray'u wpuszczonego do kieliszka została na jego ściankach, nie spłynęła.

 Przed spaniem zaczęliśmy testowanie spray'u NOZITIX. Najpierw oczyszczenie noska chusteczkami z misiem a potem aplikacja. Starsi synowie bez problemu dali sobie zaaplikować, młodszy troszkę się wahał ale kiedy pokazałam mu na rączce jak krótko robi psik od razu dał sobie psiknąć do noska. I ja też sobie psiknęłam ;)  Nie było problemów z wytrzymaniem dzieci przy aplikowaniu , ponieważ dzięki tiksotropowej mocy to tylko jedna dawka do jednej dziurki. Te właściwości wyrobu pozwalają na dokładne jego rozprowadzenie na błonie śluzowej oraz wydłużają czas kontaktu preparatu z powierzchnią śluzówki.  Wcześniej przy aplikacji wody morskiej, kiedy trwało to ok 3 sekund uciekali. Teraz wytrzymali bo to tylko jeden "psik". Spray nie wypłynął z noska jak to było zawsze przy wodzie morskiej. Cała trójka była zadowolona z pierwszej aplikacji spray'u ponieważ nic im nie spłynęło do gardła. Niestety mi spłynęło, widocznie za wysoko głowę trzymam ;) ;) ;) ale na szczęście spray smak ma słodki więc nie było to jakoś bardzo uciążliwe. Zapach spray'u lekko miętowo eukaliptusowy spodobał się zarówno mi jak i dzieciom. Spray NOZITIX posiada dodatkowo witaminę E, pełni ona rolę przeciwutleniacza, która chroni błony komórkowe przed uszkodzeniem oraz wspomaga gojenie ran.

Spray'em podzieliliśmy się ze znajomymi mamami, które są również bardzo zadowolone z działania Nozitix Spray. Ich dzieciaczki tak jak i moje dały łatwo sobie zaaplikować spray, bez płaczu . 


Po jednym tygodniu aplikacji mamy już dwa tygodnie spokoju od kataru co wcześniej się nie zdarzało tym bardziej przy takiej pogodzie jaka jest teraz. Myślę, że spray Nozitix zagości u nas na dłużej i u moich znajomych mam również:D


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz