wtorek, 21 marca 2017

Test - Dzbanek filtrujący Dafi - Domers.pl

24 lutego otrzymałam super wiadomość od
domers.pl 0na facebooku. Mianowicie dostałam się do testu dzbanka filtrującego  Dafi wraz z wkładami :D Akurat fajnie się złożyło gdyż nasz poprzedni dzbanek (firma bliżej nieznana;) ) był już na wykończeniu:)

Dzbanek filtrujący ogólnie to fajna i przydatna rzecz w domu:) Szczególnie, gdy ma się małe dzieci, które ciągle chcą pić:) Nigdy wcześniej przed zakupem dzbanka nie chcieli żadnej wody zwykłej, mineralnej itp. Zmieniło się to kiedy kupiliśmy pierwszy filtrujący dzbanek.

Ale dziś piszemy post o dzbanku filtrującym Dafi:)

Jego zalety to;
- filtr Dafi zmiękcza wodę kranową, dzięki czemu w urządzeniach AGD nie gromadzi się uciążliwy nalot z kamienia
- stosowanie filtrów do wody Dafi jest ekonomiczne
- gwarancja do 150 litrów wysokiej jakości wody na jednym filtrze
- woda filtrowana Dafi jest idealna do zaspokajania pragnienia, parzenia herbaty, kawy, a także przygotowywania posiłków
- filtr Dafi usuwa z wody zanieczyszczenia oraz substancje chemiczne, takie jak chlor, niektóre metale ciężkie, azotany, azotyny i pestycydy


Dzbanek ten dotarł do nas porządnie zapakowany przesyłką kurierską:) Od razu przystąpiłam do korzystania z niego:) Wiadomo pierwsze użycie, umycie i pierwsza woda dla kwiatków - też na pewno im było dobrze :)

I tu się zaczyna testowanie:) Dzbanek posiada w przykrywce otworki przez które wlewamy wodę, jest to bardzo wygodne, gdyż mam porównanie z poprzednim dzbankiem gdzie trzeba było odsuwać i zasuwać otwór. Na przykrywce znajduje się również podziałka gdzie ustawiamy datę (dzień i miesiąc) kolejnej zmiany wkładu filtrującego, jeśli oczywiście nie zużyliśmy więcej wody niż producent zaleca do zmiany po miesiącu:) Woda spływa w idealnym tempie i już po chwili można cieszyć się zdrowym, pysznym smakiem wody. Co również jest fajne, dzbanek ten idealnie mieści się w drzwiach mojej lodówki - poprzedni mi troszkę wystawał, choć miał mniejszą pojemność.

Woda smakuje naszej rodzince jak i również gościom, w tym jednej przyszłej mamy:)

Co chciałabym dodać. Myślałam, że wkłady będą jeszcze droższe od poprzednich (tam koszt ok. 12-15zł), dziś miło się zdziwiłam w sklepie - Kaufland. Wkłady były przecenione z prawie 12zł na 6,99zł. Oczywiście zrobiłam sobie zapas na kolejne 3 miesiące:)


Dzbanek polecam każdemu, kto ma zamiar kupić a jeszcze się nie zdecydował na konkretny:)

Dziękuję domers.pl za testowanie i zapraszam do odwiedzania ich strony https://domers.pl/ oraz polubienia ich strony na facebook'u https://www.facebook.com/DOMERSpl/

9 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. W sumie gdy używamy taki dzbanek i na bieżąco wymieniamy filtry to na pewno mamy o wiele czystsza wodę. Ja tak robię i wtedy tą wodę zużywam do imbryka https://duka.com/pl/jedzenie-i-serwowanie-potraw/kawa-i-herbata/dzbanki-i-imbryki/ w którym przygotowuję bardzo smaczną parzoną herbatkę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zamiast jakichś kolorowych sztucznych napojów lepiej właśnie pić czystą wodę. Ale jak wiadomo w kranie nie zawsze taka płynie , to wtedy wystarczy zainstalować filtr do wody (dostępny jest na https://zdrovi.pl/ ) i już mamy pewność że jest oczyszczona i zdrowa :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Sprawdźcie też sobie dzbanki filtrujące na stronie https://www.oleole.pl/dzbanki-filtrujace,_Brita.bhtml Na pewno uda się Wam coś dla siebie znaleźć. Takie dzbanki oczywiście mają najlepsze opinie i właściwości, ale też to przede wszystkim wszystko ładnie wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna sprawa. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajnie napisane. Jestem pod wrażeniem i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo 💓💓 aż miło wrócić samemu poczytać. Niestety coś mi się podziało ze stroną i nie mogę dodawać nowych postów :(

      Usuń